Contractul national de service

Contractul national de service

Contractul naţional de service

1. Contracte de service clienţi:

  • aplicabilitate naţională (preţuri piese de schimb unitare la nivel de reţea, tarife de manoperă adaptate pieţei locale);
  • condiţii comerciale coerente cu grile de discount adaptate dimensiunii flotei;
  • asistenţă tehnică şi comercială printr-un reprezentant al departamentului de service al Importatorului;
  • aplicabilitatea garanţiei lucrărilor în orice service al reţelei.

2. Contracte de service sub facturare centralizată

  • avantajele enumerate pentru clienţii corporate;
  • facturarea centralizată a tuturor intervenţiilor pe o perioadă dată în reţea (lunar);
  • monitorizarea de către Importator a aplicării condiţiilor contractuale, a respectării metodelor şi baremelor de timp pentru reparaţii şi a utilizarii pieselor de schimb de origine;
  • interlocutor dedicat al clientului la Importator;
  • servicii autovehicule  de înlocuire conform contract.

3. Programe de garantie extinsa

Programele de garanţie extinsă funcţionează pe perioade totale de 36, 48 sau 60 de luni, pentru parcursuri cuprinse între 60.000 şi 150.000 Km.

Adiţional

Importatorul oferă estimarea costurilor de întreţinere şi mentenanţă pentru modelele gamei Peugeot în condiţiile de durată de utilizare şi kilometraj solicitate.