Transport refrigerat

Transport refrigerat header

Transport refrigerat

Partner Furgon Refrigerare

Partner Furgon Refrigerare

Caracteristici tehnice:

  • Kit izolaţie realizat conform normelor ATP şi HACCP;
  • Acces disponibil pe uşile spate şi uşă culisantă;
  • Izolarea termică se face cu spuma poliuretanică. Peste acest strat de poliuretan (60 mm), se va lipi o folie de poliester alimentar cu gelcoat alb, sanitar, la suprafaţă. Pentru lipire se vor folosi adezivi. Izolarea pasajelor de roţi se face după aceeaşi procedură. Coeficientul de transmisibilitate termică rezultat este K = 0,36 W/ m² º C.
  • Învelişul urmăreşte forma pereţilor autovehiculului de bază pentru maximizarea volumului util, fără colţuri sau locuri în care se pot acumula impurităţi;
  • Podeaua este un panou sandwich, întărită cu lemn stratificat şi acoperită cu sapa autonivelantă poliesterică.
  • Coeficientul de transmisibilitate termică rezultat este K = 0,36 W/ m² º C.
  • Perete interior termoizolant cu uşă de acces, feronerie din oţel inoxidabil în dreptul uşilor spate.
  • Prag încărcare din tablă de oţel inoxidabil.
  • Baza panourilor întărită cu tabla de aluminiu vopsită alb.
  • Unitate de climatizare cu refrigerare + încălzire (asigură temperatura constantă indiferent de condiţiile exterioare).
  • Documentaţie pentru omologare şi omologare RAR.

OPŢIONAL:

  • Unitate de climatizare cu control electronic, cu degivrare automată, display setare temperaturi şi alarmare depăşire limită de temperatură.
  • Alimentare agregat frigorific la 220/ 380 V în staţionare.
  • Unitate de climatizare cu congelare + încălzire (asigura temperatura constantă indiferent de condiţiile exterioare) – vaccinuri.
  • Înregistrator de temperatură şi umiditate cu imprimantă şi USB.
Furgon marfuri generale, refrigerare, cabina simpla

Furgon marfuri generale, refrigerare, cabina simpla

Caracteristici tehnice:

Furgonul este executat din panouri sandwich, având următoarele dimensiuni interioare:

Fără prelungire de şasiu L3/ L4: L = 3753/ 4118 mm; l = 2150 mm; h = 2100 mm
Cu prelungire de şasiu L3/ L4: L = 4118/ 4483 mm; l = 2150 mm; h = 2100 mm.

Volumul util minim/maxim: 16,9/ 20 mc.
  • Închiderea panourilor se face cu profile de aluminiu şi adezivi;
  • Coeficientul de transmisibilitate termică rezultat, k = 0,4 W/m² ºC;
  • Şasiul suplimentar este executat din profile de oţel ambutisat, şablat, grunduit şi vopsit în câmp electrostatic;
  • Furgonul este echipat cu uşă dublă spate cu blocatori în poziţia deschis şi deschidere la 270º;
  • Rama uşilor este din tablă de oţel-inox, sistem de închidere aplicat şi câte 3 balamale din inox;
  • Podea din panou sandwich şi sapă autonivelantă;
  • Apărători şi perdele de noroi;
  • Bare laterale antiimpanare;
  • Lămpi de gabarit;
  • Instalaţie de iluminat interior;
  • Culoare în masa de material composit: alb;
  • Paravant pe cabina;
  • Unitate de climatizare cu refrigerare + încălzire (asigură temperatura constantă indiferent de condiţiile exterioare).
  • Documentaţie pentru omologare şi omologare RAR.

OPŢIONAL:

  • Unitate de climatizare cu control electronic, cu degivrare automată, display setare temperaturi şi alarmare depăşire limită de temperatura.
  • Alimentare agregat frigorific la 220/ 380 V în staţionare.
  • Unitate de climatizare cu congelare + încălzire (asigură temperatura constantă indiferent de condiţiile exterioare) – vaccinuri.
  • Înregistrator de temperatură şi umiditate cu imprimantă şi USB.