Peugeot 508 RXH

508 RXH

508 RXH Hybrid4 4x4

Model Cutie Viteze/Trepte CC/CP Combustibil Consum (l/100km) urban / mixt / extraurban CO2 (g/km) Norma poluare Dimensiuni anvelope
2.0 HDI Pilotata/6 1997 cc (200CP) Diesel/Electric 4.0/4.1/4.2 107 EURO 5 245/45 R18

Dotari standard

  • A 3-a lampă STOP
  • ABS
  • ESP (Controlul stabilităţii)
  • Hill assist (asistenţă plecare în pantă)
  • Airbag frontal pentru  şofer + pasager cu posibilitatea decuplării airbag pasager
  • Airbag-uri laterale faţă
  • Airbag-uri cortină faţă/spate
  • Avertizor sonor faruri aprinse sau cheie uitată în contact
  • Imobilizator electronic motor
  • Martor necuplare centură de siguranţă şofer şi pasager
  • Servodirecţie asistată
  • Servofrână + Asistenţă la frânarea de urgenţă
  • Centuri de siguranţă în 3 puncte, pretensionate
  • Încuierea automată a portbagajului şi uşilor la peste 10 km/h
  • Sistem ISOFIX pentru fixare scaun copii
  • 3 Tetiere spate
  • Sistem navigaţie
  • Bluetooth Hands Free
  • Head up display
  • Asistenţă parcare faţă/spate + Măsurarea distanţei de  parcare
  • Blocare electrică uşi spate
  • Frână de mână cu comandă electrică
  • Oglindă interioară cu efect antiorbire (electrocromată)
  • Clima automata bi-zona
  • Regulator + Limitator viteza (Pilot automat)
  • RCD MP3 + Comanda audio pe volan
  • USB + Priza auxiliara jack
  • Faruri cu aprindere automata
  • Stergatoare parbriz automate
  • Inchidere centralizata  cu telecomanda pe cheie
  • Geamuri actionate electric fata – secventiale
  • Geamuri actionate electric spate – secventiale
  • Oglinzi retrovizoare exterioare reglabil electric si
  • Incalzite + Iluminare exterioara zona acces masina
  • Computer de bord
  • Ceas digital
  • Plafoniera cu temporizare si iluminare interioara cu LED
  • Scaune fata cu reglaj full electric + reglaj sezut
  • Scaun sofer reglabil pe inaltime
  • Scaun pasager reglabil pe inaltime
  • Scaune faţă încălzite
  • Tapiţerie interioară mixtă piele/velur
  • Lunetă cu ştergător şi degivrare
  • Reglaj electric înălţime faruri
  • Filtru polen
  • Banchetă spate rabatabilă 1/3-2/3
  • Volan reglabil pe înălţime şi adâncime
  • Volan îmbrăcat în piele
  • Cotieră centrală faţă/spate
  • Compartiment bagaje acoperit şi iluminat
  • Covoraşe Peugeot faţă/spate
  • 3 prize 12 V (o priză portbagaj)
  • Parasolare cu oglinzi de curtoazie luminate
  • Pavilion transparent
  • Proiectoare ceaţă
  • Jante aliaj 18’ ARCHIPEL + Kit reparaţie pană
  • Lămpi semnalizare laterale
  • Faruri diurne (lumini de zi)
  • Mânere uşi în culoarea caroseriei
  • Bare şi oglinzi exterioare în culoarea caroseriei
  • Caroserie galvanizată
  • Bare longitudinale plafon
  • Geamuri laterale spate + lunetă cu tentă închisă
  • Ornamente cromate în jurul geamurilor laterale

4 moduri de operare:

Auto

Acesta este modul în care se porneşte. Acest mod este favorabil sistemului să gestioneze tranziţia permanentă între arderea internă şi cea de energie electrică în mod automat, optimizând consumul. Este un mod de gestionare complet inteligent care oferă funcţii hibride diferite:

- Acesta oferă conducere 100% electric atunci când condiţiile o permit;

- Acesta permite motorului electric să preia din puterea motorului HDi la pornire sau la schimbarea treptelor de viteză.

- Acesta permite, de asemenea, tracţiunea 4x4 atunci când este necesar.

În plus faţă de acest mod, deja foarte complet, este posibil de a schimba manual la una din celelalte 3 moduri la care aveţi acces:

Sport

Acest mod vă permite să beneficiati de puterea maximă cu ajutorul motorului diesel şi motorului electric. Favorizează reactivitate (schimbări mai rapide de trepte de viteza, la turaţii mai mari), cu opriri mai puţin frecvente de motor diesel, dar, desigur, în detrimentul consumului.

ZEV (Zero Emission Vehicle)

Acesta este modul 100% electric. Aceasta permite conducerea silenţioasă la viteză redusă (zona rezidenţială, parc, etc). Vehiculul poate rula în modul electric 100%, la viteza moderată (37 mph / 60 km / h), pentru 1.25-1.8 mile (2-3 km).

În funcţie de condiţiile de conducere şi a mediului, acest mod special poate fi inaccesibil, imposibilitate ce va fi semnalizată la bord. Principalele condiţii care duc la inaccesibilitatea acestui mod sunt:

- Baterie descarcată la mai mult de 50% din capacitate;

- Utilizarea intensă a aerului condiţionat (acest mod reduce semnificativ nivelul de performanţă al aerului condiţionat).

- Altitudine peste 1500 m, cu motorul rece, temperatură exterioară <0 ° C.

- Regenerarea Filtrului Activ de Particule - acest lucru reprezintă auto-curăţarea filtrului de particule de emisie, care are loc la intervale de aproximativ 250 de mile (400 km), sau mai puţin în cazul de conducere urbană prelungită.

Ieşirea din acest mod este automată (comută la modul Auto), în cazul în care bateria este insuficient încărcată sau în cazul în care acceleraţia este apăsată puternic.

Modul Auto este întotdeauna modul cel mai eficient din punct de vedere al consumului pentru gestionarea trecerii la modul electric şi încărcarea bateriei.

4WD (4 Wheel Drive)

Acest mod utilizează atât motorul diesel cât şi motorul electric, în acelaşi timp, favorizand tracţiune la viteză redusă. Cele 4 roţi sunt roţi motoare: roţile din spate sunt acţionate de motorul electric, roţile din faţă de motorul cu combustie internă. Prin urmare, ar trebui să fie favorizată pe drumurile acoperite de zăpadă şi teren accidentat (noroi sau nisip).

Motorul electric se decupleaza întotdeauna la viteze mai mari de 75 mph (120 km/h) pentru a optimiza consumul (modurile Auto/Sport/4WD), deoarece motorul HDi oferă cel mai bun randament la aceste viteze.
Showroom
Testdrive
Solicita info